Evidentiranje in spremljanje opravljenega dela
Enostavno spremljanje opravljenega dela z delovnimi nalogi in opravili
Evidentiranje prisotnosti omogoča natančen izračun trajanja prisotnosti zaposlenih ter obračun dodatkov in različnih vrst delovnih ur. Spremljanje opravljenega dela pa dodatno omogoča razdelitev prisotnosti na posamezna opravila.
Na voljo je več načinov, kako lahko zaposleni ali vodje določajo in beležijo opravljena dela znotraj evidentirane prisotnosti. Izbira ustreznega načina se vedno prilagodi potrebam in zahtevam posamezne stranke.
Najpogostejši načini beleženja opravil
-
Uporaba mobilnega terminala Po potrebi tudi z BCD ali QR kodo; posebej uporabno na zunanjih deloviščih ali v delavnicah
-
Spremljanje preko spletnega vmesnika ali mobilne naprave Omogoča fleksibilno beleženje kjerkoli in kadarkoli.
-
Ročni vnos Primeren v primerih, ko delovodja vnese opravila za celotno skupino zaposlenih.
-
Planiranje opravil Uporabno, kadar se opravila vnaprej določijo, zaposleni pa jih le potrjujejo kot opravljena.
-
Uvoz iz drugih sistemov Omogoča avtomatiziran prenos podatkov iz projektno-vodstvenih ali drugih informacijskih sistemov.
Način beleženja se izbere na podlagi temeljite analize delovnih procesov, z namenom, da sistem ne povzroča dodatnega administrativnega bremena.
Osnovna struktura podatkov za spremljanje opravljenega dela
-
Stranka (naročnik) Opredeljuje za koga se delo opravlja
-
Delovni nalog Vsebuje vse potrebne informacije o izvedbi dela.
-
Opravila znotraj delovnega naloga Predstavljajo posamezne operacije ali naloge, ki jih je treba opraviti.
Rezultat spremljanja opravljenega dela so natančna in pregledna poročila, ki lahko služijo kot osnova za pokalkulacije, analize ter obračun plač. Stranka lahko opravljeno delo potrdi ali zavrne, podatki pa se lahko neposredno prenesejo tudi v plačni sistem.