Aplikacija MiniOffice Mobile
Sistemi evidentiranja delovnega časa vedno bolj prehajajo na uporabo mobilnih naprav kot medija za evidentiranje, v ta namen smo razvili aplikacijo MiniOffice Mobile.
Aplikacija je na voljo v različici za Android, prav tako pa tudi za operacijski sistem iOS.
Ob prvem zagonu se zaposleni lahko vpišejo z enakimi podatki kot v spletni verziji sistema ali pa poskenirajo QR kodo, ki jo prav tako najdejo v svojem obstoječem profilu na spletu.
Po prijavi se lahko prijavijo mobilno in preko BLE, NFC točk, če imajo to v podjetju omogočeno, prav tako jih opozori, če je vklopljeno GEO (GPS) preverjanje. Pregledajo lahko svoje stanje (ur, dopusta...) in pretekle dogodke, tvorijo in oddajo elektronske dokumente (dovolilnica, najava odsotnosti...), v primeru nadrejenih jih lahko tudi potrjujejo in podpišejo. Če je v podjetju tudi vozni park, lahko prevzamejo, oddajo ali rezervirajo vozilo.
Sistem na osnovi informacije nalepke ali BLE točke ve, katera funkcionalnost ali lokacija je povezana z uporabnikom. V primeru, da ni internetne povezave, aplikacija deluje tudi v “offline” načinu. Ta način pomaga pri območjih kjer je signal slab oz. ga ni. Pripomore pa tudi k zmanjšanju mobilnih stroškov za delavce v tujini.
Dodatna funkcionalnost pa je tudi uporaba mobilne naprave na že obstoječih registratorjih delovnega časa, kjer s primernim čitalcem popolnoma zamenjajo RFID medije, kot so obeski in kartice. Naprava se enostavno prisloni na čitalec ali pa se v neposredni bližini brezkontaktno poveže s posebnimi kretnjami. Možna je tudi uporaba za kontrolo dostopa in odpiranje vrat.