Kontrola dostopa

Upravljanje z imetniki kartic, dodelitev dostopov in časovnih intervalov, vse  iz MiniOffice sistema 

Kontrola dostopa
Pregled v MiniOffice

Kontrola dostopa kot nadgradnja že obstoječega sistema evidentiranja časa je zelo pomemben faktor pri podjetjih, ko imate potrebo po večji varnosti zaposlenih ali ko bi radi omejili dostop glede na čas ali določen prostor. Vse to in še več omogoča kontrola dostopa eTM, ki se lahko uporablja samostojno ali v povezavi z sistemom evidentiranja časa eTM.

Glavne funkcionalnosti kontrole dostopa eTM:

  • Enostavnost Nastavitev kontrole dostopa poteka iz sistema MiniOffice, enako kot evidenca delovnega časa.
  • Nastavitev dostopov Ko imamo nastavljene dostope glede na vrata, jih samo dodelimo zaposlenemu.
  • Nastavitev časovnih intervalov Nastavimo lahko časovne intervale glede na teden ali posamezne dneve z več segmenti.
  • Prenos prehodov v MiniOffice S pomočjo mini serverja, se prehodi avtomatsko beležijo v sistem evidence delovnega časa,
  • Izpis evidence kontrole dostopa Izpišemo lahko evidenco prehodov za določen temin, grupo, ali zaposlenega.