Kadrovska evidenca

Razširitev podatkov o zaposlenih

Delovne zahteve delavca

Kadrovska evidenca predstavlja razširitev osnovne baze zaposlenih z dodatnimi podatki, ki omogočajo učinkovitejše spremljanje in upravljanje kadrovskih procesov. Poleg osnovnih podatkov si lahko stranke same določijo t. i. meta podatke, s katerimi opišejo delovno mesto ter njegove zahteve.

Podatki v kadrovski evidenci so razdeljeni v dva osnovna sklopa.

Podatki za obračun plač

Vključujejo informacije, ki so ključne za pravilni obračun plač. 

  • Razni faktorji, konstante, datumi.
  • Delovna doba
  • Stimulacije
  • Napredovanja, ...

Za določene ERP sisteme je možna tudi sinhronizacija teh podatkov, kar dodatno olajša povezavo med sistemoma.

Podatki o zahtevah delovnega mesta

Gre za evidenco podatkov, ki se nanašajo na specifične zahteve posameznega delovnega mesta.

  • Zdravniške preglede
  • Obvezne tečaje in izobraževanja
  • Certifikate ipd.

Kadrovska evidenca je projekt v nenehnem razvoju. Redno se dodajajo nove funkcionalnosti, ki temeljijo na realnih potrebah in predlogih naših strank.