Spletni portal Moj.eTM

Enostavno upravljanje odsotnosti, izhodov in drugih dokumentov– brez papirja, hitro in sledljivo.

Pregled dokumentov

Spletni portal Moj.eTM zaposlenim omogoča enoten in pregleden vpogled v njihove podatke o evidentiranem delovnem času in opravljenem delu. Privzeto prikazuje podatke za tekoči mesec, uporabnik pa lahko izbere tudi poljubno leto ali mesec.

Portal nudi naslednje funkcionalnosti

  • Trenutni saldi Prikaz trenutnega stanja dopusta, očetovskega dopusta, rekreacijskih dni in drugih saldov. Prikazane informacije so prilagojene glede na potrebe stranke.
  • Mesečna statistika Zaposleni lahko spremlja mesečne obveznosti, opravljeno delo, morebitne kršitve in rezan čas.
  • Letni pregled dopusta Grafični prikaz porabljenega in načrtovanega dopusta skozi leto.
  • Dnevni prikaz ur Barvno označen grafični prikaz ur po dnevih omogoča hiter in enostaven pregled.
  • Pregled elektronskih dokumentov (eDok) Prikaz stanja vseh e-dokumentov po dnevih (npr. odprti, podpisani).
  • Grafični prikaz planiranja Prikaz trenutnega mesečnega plana z obveščanjem o morebitnih spremembah v planu.
  • Izdelava osnovnih poročil Možnost generiranja poročil, kot so mesečni karton, evidenca ur po dnevih ipd.

V primeru, da ima zaposleni vlogo kontrolorja, ima tudi vpogled v podatke drugih zaposlenih. Tako lahko hitro in enostavno preveri njihovo stanje.

Portal Moj.eTM tako predstavlja centralno točko za spremljanje osebnih podatkov, kjer ima zaposleni vse informacije na enem mestu. Sistem je visoko prilagodljiv in omogoča, da se prikažejo le tiste informacije, ki jih stranka dejansko potrebuje – brez nepotrebnega balasta.