Začetni

Osnovna rešitev za manjša podjetja, ki potrebujejo zanesljiv sistem za beleženje prisotnosti in enostavno upravljanje odsotnosti.⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀

1,00 (do 20 zaposlenih)
  • Evidentiranje delovnega časa
  • Elektronski dokumenti
  • Pregledni izpisi in izvoz podatkov

Srednji

Napreden sistem za rastoča podjetja, ki potrebujejo boljšo organizacijo delovnega časa in potnih nalogov z integracijo v računovodske sisteme.⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀

1,50 (minimalno 25€)
  • Vse funkcionalnosti prejšnjega paketa
  • Elektronski potni nalogi
  • Povezava s sistemi za plače

Šole / vrtci

Prilagojena rešitev za izobraževalne ustanove, ki omogoča učinkovito spremljanje in organizacijo specifičnih dejavnosti v šolskem okolju. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀

1,80 (minimalno 25€)
  • Vse funkcionalnosti prejšnjega paketa
  • Izračun priprav za učitelje
  • Spremljanje obšolskih dejavnosti

Napredni

Celovita rešitev za večja podjetja s kompleksnimi potrebami, ki vključuje vse napredne funkcionalnosti za optimizacijo delovnih procesov in popoln pregled nad vsemi viri.

2,00 (minimalno 25€)
  • Vse funkcionalnosti paketa srednji
  • Planiranje delovnega časa z uporabo AI
  • GPS sledenje vozil
  • Kontrola dostopa
  • Spremljanje opravljenga dela

Opomba o cenah:
Navedene cene veljajo na zaposlenega na mesec in ne vključujejo DDV.

Dodatno:
Ob tem se obračuna tudi enkratni strošek vzpostavitve sistema:
Za paket “Začetni” v znesku 30 €
Za pakete “Srednji”, “Šole / vrtci” in “Napredni” v znesku 100 €